Wikipedia

Resultados de la búsqueda

jueves, 7 de junio de 2018

Anawin proiektuaren sintesia

ANAWIN


Anawin proiektua bukatu dugu aurkezpenaren ostean ezan didate klaseko lanean ez dudala lan oso ona egin gero naturalki hitz egin nuela eta amaitzeko ez nuela kartulina begiratu. 
Proiektuari esker zer den anawin bat eta QR kodigoak nola egin ikasi dut;erebai jesusen garaiko
gizartea ikasi dut. Proiektuaren parterik sailena  presentazioa izan da nire gusturako.Ni taldea hobetuko nuke zergatik batzuetan eztabaidak batzuk geneukan eta azken momentuan eztabaida bat euki genuen. Ni arro nago nola egin dudan presentazioa ni pentsatsen dut oso ondo egin nuela ez nintzela trabatu eta ondo egin nuela. Kontuan auki behar dut talde lana zergatik egun bat baizik oso egin genuela baina beste egunak oso txarto egin genuen



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario